Review: Etos Limited Edition Make-Up


Het is zomer! Dit betekent dat veel merken met speciale zomer collecties komen. Zo ook het Etos eigen merk. De collectie bestaat uit twee limited edition make-up producten. De populaire regenboog highlighter en een welbekend product, de fixing spray. Deze laatste alleen dan in een zomers jasje.

In deze review test ik beide producten en zal ik mijn eerlijke mening erover geven.


Om te beginnen hebben we de regenboog highlighter. Dit is iets wat je de laatste maanden waarschijnlijk al vaker hebt voorbij zien komen. Deze highlighter is zo populair omdat hij je zou laten moeten stralen als een eenhoorn, en zeg nou eerlijk, wie wilt dat nou niet?

De poeder is verpakt in een plastic container die er prima uitziet en stevig aanvoelt. De deksel is doorzichtig waardoor je de highlighter goed kan zien, ook met de deksel erop. Op de deksel vind je het wel bekende Etos logo.

De poeder bestaat uit 18mg en is 24 maanden na opening houdbaar. Hier kan je dus aardig lang mee vooruit.

Nagellak: Pretty Pink by Etos
Hier heb ik alle kleuren een voor een geswatched op mijn arm. Van boven naar beneden: paars, blauw, groen, geel en roze. Zoals je kunt zien zijn de kleuren goed gepigmenteerd en komt de kleur duidelijk over. Je kan er dus voor kiezen om een van de kleuren te gebruiken of alle kleuren samen te combineren.

Als je er voor kiest om alle kleuren samen te combineren krijg je de kleur die je hierboven ziet. Nou raad ik dit persoonlijk niet aan omdat de blauw nogal overheerst en het kan lijken of je een blauwe streep op je gezicht hebt, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Maar buiten dat ben ik erg tevreden over de highlighter. Er zitten wat grove glitters in de poeder maar dat vind ik persoonlijk niet zo heel erg.


Hierboven zie je hoe de highlighter er op de huid uitziet. Ik heb er voor gekozen om de gele en roze kleur samen te mengen. Omdat ik best wel een lichte huid heb geeft dit voor mij het mooiste resultaat. De highlighter bracht makkelijk aan en een keer met mijn borstel over mijn jukbeenderen was genoeg om een mooie highlight te krijgen. De highlight is best wel aanwezig, hier moet je van houden. Ik zelf vind dat je nooit genoeg highlighter kan hebben dus ben hier super blij mee.

De highlighter heeft de hele dag mooi op mijn huid gezeten (in combinatie met de fixing spray) en ik heb hem geen enkele keer hoeven bij te werken.

Al zou ik de highlighter eerder als aparte kleurtjes gebruiken dan alle kleuren samen, ben ik nog steeds erg tevreden over dit product.


En dan de fixing spray, een must voor alle beauty lovers. Dit is geen nieuw product van Etos. Deze zit vast in het assortiment in de varianten hydrating en long lasting. Maar voor deze zomer heeft Etos de long lasting variant uitgebracht in een nieuw zomers jasje, namelijk met kokos geur!


Op de achterkant van de fles vind je de tekst: "This limited edition has a subtle scent of summer and still gives a natural finish and long lasting effect to your make-up. Use on top of your make-up for maxium fixation."

De spray bestaat uit 75ml, net zoals de vaste varianten, en is net zoals de poeder na opening 24 maanden houdbaar. Als je net zoals ik de fixing spray elke dag gebruikt doe je hier natuurlijk geen 24 maanden mee, maar je kan er alsnog een lange tijd mee vooruit. Ik doe met een flesje meestal zo'n 3 maanden.

Ikzelf ben een grote fan van de fixing spray van Etos en gebruik deze dan ook dagelijks. Het was voor mij dan ook geen verrassing dat ik ook van deze variant groot fan ben. De kokosgeur in de spray is erg subtiel en niet te overheersend. De geur blijft een kleine 30 minuten hangen voordat deze verdwijnt. 

Dankzij de fixing spray heeft mijn make-up de hele dag mooi gezeten en heb ik niks hoeven bij te werken. Zelfs niet toen het begon met miezeren. De fixing spray krijgt van mij een dikke +.

De limited edition collectie is deze zomer te verkrijgen bij de Etos winkels.

Heb jij al een van de producten geprobeerd?





Producten genoemd in deze review:
Etos rainbow highlighter €4,99
Etos long lasting fixing spray with coconut fragrance €4,99

*Deze review bestaat uit producten die mij zijn opgestuurd. Hoe dan ook geef ik mijn eerlijke mening over deze producten en is deze gebaseerd op mijn echte persoonlijke ervaringen.



You May Also Like

6 reacties

  1. Die highlighter ziet er echt prachtig uit! <3 Ik zou zelf ook niet alles mengen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een keer proberen dan. Ik zie de laatste tijd veel mooie producten voorbij komen van de etos . De highlighter is mooi en ben super benieuwd naar de fixing spray

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De highlighter ziet er echt heel erg goed uit. Zeker voor in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben wel benieuwd naar de fixingspray voor de zomer. Voor het geld hoef je het niet te laten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie collectie. Ik ga zeker kijken in Etos. Ik vind het mooi geswatcht. Ik was nog op zoek naar goede highlighter. Goed dat je erbij aangeeft dat je de kleuren moet mixen voor een lichte huid. Ik ga daar zelf ook rekening mee houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fixingspray met kokos.... heerlijk! Ik hou van kokos. Die highlighter weet ik nog niet zo goed, denk niet dat die echt bij me past

    BeantwoordenVerwijderen