Review: Etos nagellak


De zomer is volop begonnen en dat betekent dat er weer allemaal leuke kleurtjes mogen op de nagels! Ik heb mijn drie favoriete kleurtjes gekozen van de Etos eigenmerk lakjes en heb deze voor jullie getest. Benieuwd hoe deze goedkope maar prachtige lakjes mij bevallen? Lees dan snel verder.

Ik heb gekozen voor de kleuren 16 pinky pink, 23 sweet red en 30 shadow me. Deze drie kleuren lijken best wel op mekaar maar zijn toch weer heel anders. Pinky pink is een donkere fuschia, sweet red is een diepe oranje en shadow me is een perzik roze.
Ik heb voor deze drie kleuren gekozen omdat ik persoonlijk dit de mooiste en vrolijkste kleuren vind om te dragen in de zomer. Je moet niet bang zijn dat je nagels opvallen, want dat doen ze zeker met deze kleuren! 
Een flesje nagellak bevat een inhoud van 5ml. Alle lakjes zijn na opening twee jaar houdbaar (24 maanden). Je hoeft dus niet bang te zijn dat je de nagellak weg hoeft te gooien want je hebt alle tijd om ze op te maken.


Het eerste lakje wat ik op mijn nagels ga proberen is nummer 16 pinky pink. Dit is de meeste donkere en diepste kleur van de drie lakjes. Het aanbrengen ging erg makkelijk en na het eerste laagje waren al mijn nagels al mooi diep roze. Het borsteltje is heel fijn om mee te werken en je kan bijna foutloos de nagellak op je nagels aan brengen. Het borsteltje laat geen strepen achter en de nagellak droogt mooi egaal op.


Pinky pink: 1 laag


Het tweede lakje wat ik heb uitgetest is nummer 23 sweet red. Wat ik niet begrijp aan dit lakje is de naam. De kleur zelf vind ik echt prachtig, maar de rood is ver te zoeken. De kleur die dit lakje wel heeft is een felle ,richting neon, oranje kleur. En dan bedoel ik niet oranje zoals je zou dragen op koningsdag. Nee, deze oranje schreeuwt echt zomaar. Net zoals het eerste lakje werkt het borsteltje prima. Ook deze kleur dekt egaal en is al super dekkend met een laagje. Al schijnt hij wel iets meer door dan het eerste lakje. Het aanbrengen van een tweede laagje gaat ook heel soepel.

Ook dit lakje ben ik heel tevreden over.

Sweet red: 1 laag
 


Als laatste lakje om te testen heb ik nummer 30 shadow me. Dit lakje is eigenlijk een combinatie van de andere twee lakjes. Al is de overheersende kleur roze, er zit ook zeker een hint van oranje in.
Voor dit lakje geldt weer hetzelfde als de andere twee. Het borsteltje werkt heel fijn en ook dit keer zijn mijn nagels al volledig bedekt met maar een laagje.

Shadow me: 1 laagje

Ik ben uiteindelijk even tevreden over alle lakjes. Ze dekken mooi en zijn fijn om aan te brengen. Met alle drie de kleuren heb je opzich maar een laagje nodig maar je kan dit makkelijk opbouwen naar twee laagjes om de kleuren nog meer te laten spreken. De lakjes drogen snel en egaal op, je dus niet een kwartier met natte nagels. De lakjes blijven bij mij zonder base- of topcoat toch nog een goede week zitten.

De lakjes zijn twee euro per stuk en te verkrijgen bij alle Etos winkels.

Welke is jouw favoriet?




You May Also Like

9 reacties

  1. Wat een mooie kleuren! Deze kleuren zou ik zelf ook kiezen. Ik vind dat toch het mooiste bij mijn donkere huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind vooral de eerste kleur erg mooi. De tweede is wat te oranje voor mij gevoel en ondanks dat ik een hollander ben, heb ik helemaal niets met die kleur haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is niet duur. En ze lijken goed te dekken. Ik vind alleen de kleurtjes wat minder. Ik ben van de zachtere tinten. Hoewel ik wel 1 schreeuwende rode nagellak heb. Hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn niet echt mijn favoriete kleuren, maar de laatste zou ik nog wel dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf ben ik eigenlijk geen nagellak drager. Dat betekend niet dat ik geen nagellak mooi vind, juist wel. De Shade me vind ik een hele mooie kleur. Ze dekken trouwens erg goed met 1 laag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk, dat zijn leuke prijsjes. Ik ben weer opzoek naar nieuwe kleurtjes dus ga daar zeker even naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de eerste kleur het mooiste, lekker rood! Deze nagellak heeft ook een leuk prijsje zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de laatste erg mooi en lekker betaalbaar zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg en lekker betaalbaar. Etos heeft meestal wel fijne lakjes vind ik

    BeantwoordenVerwijderen