Persoonlijk: Mijn toekomst in de mediawereld

Collective Hub (@collectivehub) • Instagram photos and videos:
Pinterest

Nog een klein maandje en dan zit mijn jaar aan de Bacademy er al weer op. Ik ben nog geen maand 18 als ik straks klaar ben met mijn opleiding. Full time gaan werken zie ik dus nog niet echt zitten.  

Nou wil ik heel graag mijn HBO diploma halen en daarom begin ik dit jaar aan de opleiding Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam.

Maar hoe zie ik mijn toekomst dan in de mediawereld?

Mode blijft mijn passie en dit wil ik ook zeker meenemen in mijn toekomst. Zoals veel meiden die interesse hebben in de mode zou het mij geweldig lijken om bij een fashiontijdschrift zoals de Glamour te mogen werken. Mode en schrijven zijn allebei twee grote passies van mij en om dit te kunnen combineren als fashionredacteur bij een tijdschrift is toch echt wel een van mijn dromen.

19 Flattering Summer Outfits For Girls With Big Breasts:
Influencer: Negin Mirsalehi
                                         
Ook de wereld van merken/winkels en influencers is iets wat mij heel erg interesseerd. Bijna iedereen met een blog of een groot Instagram account heeft wel eens samengewerkt met een merk/winkel. Anno 2017 is dit een van de beste manier om reclame te maken. Nou weet ik niet of ik mijzelf een echte influencer kan noemen, maar ook ik heb via mijn Instagram al verschillende samenwerkingen gehad. Maar hoe komt z'n samenwerking nou tot stand en hoe worden de influencers gekozen? Met andere woorden, het lijkt mij ook super tof om als PR medewerker bij een groot fashion bedrijf te gaan werken.

Maar dat zijn op dit moment allemaal nog dromen, die ik vastberaden ga waar maken door dit jaar aan de opleiding MIC te beginnen!

*Dit is een opdracht voor mijn SKC voor de opleiding MIC aan de Hogeschool van Amsterdam.





You May Also Like

6 reacties

  1. Wauw!
    Zo jong en al zo goed weten wat je wil! Wat goed van je zeg!
    Ik wens je super veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zeker dat je je dromen waar gaat maken Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Interessant om over te lezen, zoiets zou mij ook erg leuk lijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je heel veel succes, maar volgens mij gaat het allemaal wel goed komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf om te lezen, toevallig had mijn dochter het vandaag over de b academy om daar ooit naar toe te gaan als ze eenmaal zo ver is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Dat lijkt me een prima opleiding. En het lijkt me ook echt iets waar je goed werk in kunt vinden.

    BeantwoordenVerwijderen