Mijn zomerkleding Wishlist


Al is het weer nu alweer minder (welkom in Nederland), de afgelopen dagen was het echt lekker warm. Ik merkte eigenlijk al meteen dat ik niks meer van wat ik vorig jaar droeg nu nog leuk vind. Het is dus tijd voor een totale nieuwe zomer garderobe!

Ik merk de laatste tijd dat ik veel online aan het shoppen ben en ik continue aan het kijken ben naar nieuwe items die ik weer kan toevoegen aan mijn kledingkast.  Wat betreft de kleren die ik al heb, draag ik vaak dezelfde items maar dan net weer anders gecombineerd. Waar ik dus echt op let tijdens het shoppen is dat ik de kleren op verschillende manieren kan combineren en er dus meerdere outfits van kan maken.

Vooral leuke zomerjurkjes, broeken en playsuits is iets waar ik nu echt tekort aankom. Ik houd van simpele outfits die niet teveel moeite kosten om te creeren maar er toch super fashionable zijn.

Omdat ik dit jaar niet op vakantie ga en dus gewoon in Nederland blijf moet ik er wel rekening mee houden met het wisselende weer. Een goede volledige zomer garderobe gaat dus nog een hele uitdaging worden.

Uiteindelijk is dit mijn wishlist geworden voor deze zomer:


Het leuke aan al deze items is dat je het allemaal samen kan dragen, als je maar de goede combinaties maakt. Door de goede basis items in je garderobe te hebben kan je heel veel verschillende outfits creëren.

Welke items wil jij dit jaar echt nog aan je kledingkast toevoegen?









You May Also Like

18 reacties

  1. Heel handig zo'n whislist, leuke items heb je uitgekozen xxx Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou wel van een goede bloemenprint, dus daar is genoeg van te vinden die seizoen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zeker! Vind het zelf ook helemaal geweldig

      Verwijderen
  3. Witte sneakers dan mis ik nog in mijn kleerkast. Onder een short of kleedje als het wat sportiever mag zoals een festival ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Witte sneakers zijn inderdaad altijd een must!

      Verwijderen
  4. Wat een leuke items! I love flowers. Ik zou ook nog wat leuke zomerjurkjes in mijn kast willen hangen, dus daar ga ik nog naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat moet vast lukken! Hangen er genoeg in de winkels op dit moment :)

      Verwijderen
  5. Leuk dat al die prints met bloemen weer helemaal 'in' zijn! Die blousjes zijn superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zara heeft zo een mooie spullen, oh my! Ik moet mezelf nog eventjes inhouden tot de solden!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan inderdaad niet wachten tot dat die er weer zijn!

      Verwijderen
  7. Yes, high five voor prints met bloemen! Heb net zelf een retro jurkje besteld met heel wat bloemen op, maar ik kan best nog wel wat tops gebruiken ook, ben ook echt helemaal weg van de topshop sandalen in je lijstje and het rood-wit shirtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk zijn ze he ! Ik wil die schoenen ook zeker bestellen

      Verwijderen
  8. super mooie items in je wishlist! Ik zoek nog een kimono voor deze zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kimono's zijn ook altijd fijn om te hebben inderdaad

      Verwijderen
  9. Super leuke wish list! Hou van die bloemenprints!! Liefs Ileenja Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk he al die zomerse prints. Staan zeker weten ook op mijn wish list! Ik vind bloemen echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen