First Shoot


Zoals jullie misschien al weten doe ik op dit moment een opleiding tot allround stylist. Hiervoor volg ik de opleiding mode & media aan de bacademy te Amsterdam. Voor een van mijn eindopdrachten moest ik een commerciele shoot stylen. De bedoeling was dat ik 2 foto's stylde gebasseerd op een eigen gekozen merk. De shoot is dus fictief en zal niet echt gebruikt gaan worden voor het merk.

Mijn gekozen merk was "&other stories" en ik heb hiervoor onderstaand moodboard uitgewerkt:

Dit was mijn aller eerste shoot ooit en dus was het best wel spannend. Uiteindelijk bleek ik totaal niet gespannen te hoeven zijn want we hadden een super gezellig team, bestaand uit een fotografe, model, muah en stylist (ik).

We hadden om 10 uur in een restaurant afgesproken om daar het make-up en het haar van het model te doen. Dit duurde iets langer dan geplanned, maar het resultaat mag er dan ook wezen.                              

Make-up
Haar
Eindresultaat
            


Rond half 1 waren we op locatie (een kas in Boskoop) en kon de shoot beginnen. We hadden 4 verschillende outfits op de planning staan en omdat we niet zo heel veel tijd meer over hadden dachten we dat dit niet zo lukken. Maar alles verliep heel soepel en is het uiteindelijk toch gelukt om alle 4 de setjes op de foto te krijgen.

           
       


Rond 3 uur waren we klaar met fotograferen en konden we weer terug naar huis. Voor mijn eerste shoot ben ik heel erg tevreden over hoe de dag verlopen is en ben ik super blij met het eindresultaat. Ik wil mijn team dan ook nogmaals bedanken!

Eva - Myrthe - Ik - Evelien


Hieronder een paar foto's van het uiteindelijke resultaat:










Het team:

-Fotografe: Evelien van Rijn (Facebook//Instagram//Website)
-Muah: Myrthe Schreurs (Instagram)
-Styliste: Verena Friederich (Instagram)
-Model: Eva Verlaan (Instagram)
-Agency: Elite Amsterdam (Instagram//Website)










You May Also Like

14 reacties

  1. Ik vind je styling super gelukt. Waar is die groene broek van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De groene broek is van River Island via Wehkamp.

      Verwijderen
  2. Ik vind de tweede foto en die waar je zit tussen de bloemen echt supermooi. Outfits zijn ook echt heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben niet het model maar de styliste! Maar alsnog heel erg bedankt :)

      Verwijderen
  3. Prachtige foto's, echt heel knap voor je eerste shoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooie stijl en je haar ook zo mooi! Prachtige foto's zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het niet, ik heb de styling gedaan. Maar dank je wel!

      Verwijderen