Stitch, Please!


Stitch, please! is een merk dat simpele oversized tees een persoonlijke touch geeft door embroidery.
Pas geleden hielden zij een winactie en ben ik de gelukige winnaar geworden van de eerste prijs: hun bekende warrior shirt! Ik mocht zelf de kleur van mijn shirt en de kleur van de tekst kiezen. 

Aangezien ik meer wit dan zwart draag heb ik gekozen voor het witte t-shirt met in het zwart de tekst "warrior" er op gedrukt.


Wat ik zo leuk vind aan Stitch, please! is dat het shirt echt speciaal voor jou wordt gemaakt. Je kiest of je een zwart of wit shirt wilt en kan dan zelf de tekst en de kleur van je embroidery kiezen (Stitch, please! heeft bijna elke kleur die je maar kan bedenken).


Omdat de tekst van de winactie al bekend was heb ik deze niet zelf gekozen, maar ik vind het nog steeds een hele toffe tekst! Want zijn we niet allemaal warriors?

Gister kwam mijn shirt in de brievenbus en ik kon niet wachten om hem te dragen, hier zie je hoe ik hem gestyled hebt:


Aangezien het shirt heel erg oversized is heb ik er voor gekozen om hem in mijn broek te dragen zodat hij nog wel dat oversized gevoel geeft maar er niet te groot uitziet. Gecombineerd met het witte shirt draag ik een lichte denimwash broek met een riem om net een extra touch te geven aan de outfit. Om de outfit compleet te maken en het er wat stoerder uit te laten zien draag ik mijn imitatie leren jasje met mijn zwarte stud boots.


Outfit details:
leren jasje - Esmara
Shirt - Stitch, please!
Riem - Action
Jeans - Bershka
Schoenen - PS. Poelman

Wil jij ook z'n leuk personalised tee? Check dan de site van Stitch, please! en/of hun instagram/facebook:

* Dit bericht is NIET gesponserd en bestaat uit mijn eerlijke mening.

You May Also Like

22 reacties

  1. Super mooi blog���� leuke trui!!! Kan ik die lenen of winnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha lekkerkind ben je ook, jij mag mijn kleding altijd lenen xx

      Verwijderen
  2. Hey Verena! Great first post, I love the outfit :) I'm excited to read more posts on your blog, happy blogging :)
    Greetings,
    Jessi of http://moredolcevita.at

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi lieverd! Super leuke blog! Hopelijk de eerste van vele. Kus! Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ja he! En al helemaal omdat het met de hand gemaakt wordt!

      Verwijderen
  5. geweldige blog!!! keep up the good work

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van oversized, staat je goed ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooooo I like, wat een tof shirt! Je kan nooit genoeg witte shirts hebben!

    BeantwoordenVerwijderen